Influensa med jordens hosta

Var första dagen idag som vi var utnför dörrn sen i torsdags. Vilken jävla dret helg! Både Ebba och jag har haft 40 grder feber. Mest synd har det ju förståss vrit om Ebba, hon fick pencillin, så fick vi hämta ut mer hostmedicin till henne idag.
Hon blir nog hemma från dagis hela denna veckan med, så hon får återhämta sig. Ikväll, ska jag och Coffe på utvecklingssamtal på dagis kl 20. Lite sent, mamma kan du vara med Ebba?
 :)

Ibland får jag en sån sjukt skön känsla i kroppen, va jävla långt vi har kommit! På så kort tid! Coffe, Har körkort, fast tjänst! Jag arbetstränar på Gullsjö, är medicinfri, och strålar igen! Jag mår helt enkelt lika bra som innan missbrukslivet, om inte bättre! ;) Det fanns ju en anledning till varför man ville bedöva sig. Och när man haft massa skit i kroppen i flera år är det inte konstigt att man mår dåligt! Men även det fixade sig. Ja en sjukkkkt skööön känsla sprider sig när jag ser tillbaka!
Vad som helst är möjligt!

Puss på er bubbles ;)




Kommentarer
Postat av: .helena.

faan va härligt för er båda!! =)

you go! =)



kraaamar!

2011-02-21 @ 16:22:50
URL: http://lifeofhellheda.blogg.se/
Postat av: Blomman

Man kan, om man vill ; )

2011-02-21 @ 17:23:46
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja ä så glad för din/er skull gumman! Å stolt över dej! Du ä en strålande ängel! =) Puzz å kram på dej

2011-02-21 @ 20:05:15
Postat av: Ronja

Tack Tina! Ses snart igen tycker jag! <3

2011-02-27 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0