Inget internet hemma

Men det kommer till veckan :)
Får passa på nu när jag och Ebba hälsar på mamma och Gustav på landet ;) Dom har fått det så himla mysigt här i den lilla stugan. Ska ta med mig 3 vovvar ut på promenad, med musik, måste ha min dagliga dos. Så jävla trött på att det är så jädra halkigt bara! Jag vill ha sommar och sol!

Ska på möte i morgon med arbetsförmedlingen, antagligen utöka mina timmar på Gullsjö. Trivs fortfarande kanon! Vill inte lämna den mijön, och blir på väldigt dåligt hömör om jag inte får komma iväg på träning! Ska det vara så ska det va! Det är väl så med mig lite grann antingen eller. :)

Funderar på om jag ska ta en utbildning på 2 år. Då blir jag massör, svensk massage, och taktil massage, personlig tränare, och hälsorådgivare. Just denna utbildningen finns bara i dalarna och Sunne. Men blir väl inte förrän nästa år, om jag får bestämma vill jag vara på Gullsjö hela detta året. Tåls att tänka på i alla fall. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0