Hard Core

Helgen har inte varit särskilt rolig. Ebba spydde hela fredagnatt, på lördagkväll var jag dålig och väkdigt ynkilg ;P Ursh. Men idag har det varit nya friska tag. Massa tvätt. Plock i min lgh som ska besiktas 1 feb. Putsat fönster. Det drar ihop sig och önskar väl att jag egentligen grejat mer än jag gjort!
Kom iväg på HardCore i alla fall. Skit bra musik och hur kul som helst!

Imorgon blir det NÄL,trist att behöva åka så långt när det är små grejer man egentligen ska göra.

Har läst ut MIdvinterblod, Mons Kallentoft. Saknar den redan. Finns ju fortsättning som tur är. Känns lite som att bli av ed en nära vän. Vill ha tag på andra bra deckare, undrar vad det skulle kunna vara?

Sov gött sen, det ska jag göra varje fall ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0