Sullat bort lösenord och inloggning, men nu så är jag med igen! :)

Japp så är det ;)
Haft det underbart på Gullsjö dom här tre dagarna och alldels jävla mör i kroppen,men det är en väldigt go känsla! Igår var jag med i CORE gruppen,kan jag verkligen rekomendera,man gör träningen från en stor boll. Ganska lugnt tempo,men övningarna tar styggt ;D
Jag gör ju ganska få timmar så här i början, så nu är det helg för mig. Skönt med skillnad på dagar.

Ebbas fösta dagisvecka,efter jullovet är med över nu. Har vart lite tufft för henne tror jag. Men idag var hon glad när jag hämtade henne!





Kommentarer
Postat av: mli

åhh vad jag saknar att träna då!! Blev skit sugen på det nu när jag läste din blogg;)

Vad kul att du trivs så bra där borta gumman:)



Hehe tack:) Ja men det blir nog mer att göra när bebis väl kommer ,, då känns det nog inte lika meningslöst att gå hemma som det gör nu:)

Tack för tipsen gumman;)

Kul attt du skaffat en blogg:)

2011-01-14 @ 07:48:47
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0