Vad kommer efter badhus?

Joooo... då kommer feber )=
Ebba vakande ledsen och snorig. Blää. Får hoppas det är en snällare variant som försvinner fort. Men det ska ju vara något en gång i månaden. Näääj. Friska vill vi vara bort med baciller!

Denna veckan ska jag utöka ännu en dag på Gullsjö, kommer nu vara där må,ti,on,to och är uppe i en halvtid. :)

Min nya kärlek heter zumba med. Sååå kul! Fast i morgon vill jag försöka vara med på stepen.

Ut till mamma en sväng kanske idag om Ebba orkar och det inte blir ett besök hos doktorn?


Kommentarer
Postat av: Tina

Ä så stolt över dej min lilla solstråle! =) Halvtid redan!

Hoppas Ebba frisknar till fort! Inge kul å va förkyld... =(

Kram på dej gumman!

2011-03-13 @ 11:53:03
Postat av: mli

Men stackare, tycker hon är sjuk nätan jämt ju :/

Hoppas det gäår över snabbt!



Åh zumba vill jag med prova,, ska göra det i september när jag kan börja träna igen :D



Ja och man vill ju helst att åa ska få vara med och bestämma namn också :)

Men Nova är jätte fint och det är vi båda överens om,, men vi får se när hon kommer då kanske hon inte alls ser ut som en Nova men annars blir det nog det namnet ;)



Hm namnen säger mig inte mkt men vet vart du menar ungefär :)

Men vad kul hopppas ni hittar ett hus ni trivs med :)

Det vore ju toppen!!

Kramar!!!

2011-03-14 @ 10:55:30
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thank´s Tina :)

Känns rätt gött med faktiskt! haha.

Du får komma och zumba me mej någon kväll när du har tid?

PUSS

2011-03-15 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0