Badhuset!:)

Just vart ute på en uppfriskande kvällspromenad med tre vovvar och Coffe. Fredagkväll och lets dance. Lite roligare än IDOL tycker jag faktiskt!
Idag har jag och mamma  röjt undan hela hallen, vad mycket större och goare det blir. Så man kan andas,jag får fan panik när det är för mycket grejer överallt, på hyllorna ska det vara några enstaka fina grejer. Och det känns liksom aldrig städat om det är belamrat även fast det är städat. Denna helgen ska julen ut med! Våra julgrejer försvann dock för länge sen. Uhhh, vad trött jag var på att få barr under fötterna. Och vi har haft en julgransskakning med barnen redan, men på söndagen blir det en till i kyrkan,med någon liten julklapp :)
Tvättat idag med, varit på badhuset ock lekt loss en timme. Så gött!



Kommentarer
Postat av: mli

Åh vilka söta vovvisar;)



Ja det är det verkligen!

Och allt ska krångla på samma gång och jag blir tokig för det ställer till hel-oreda i min hjärna:)



Ja tyväss så blir det lägsta ersättningen från Fk men ja det blir nog bra ändå:)

2011-01-15 @ 21:29:01
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Blomman

Nämen sedär ja ! Du hitta lösen ! Du får ju säga till, jag struntade i att kolla här för ja trodde du inte kom in! haha!

Puss.

2011-01-16 @ 00:57:33
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0