Barbapappa Med Ebba

Härliga sol idag! Ute i Slommerud hos mamma och Gustav, väntar på Petter som ska firas lite!

Var ute på Hagenberg vid 9 imorse, barnloppis. Köpte ett bamsepussel, pippigummistövlar, en bilbana, och massa putte kulor. =) Total stress blan alla folk. Stod länge och kikade på en cykel utan trampor sån där springcykel så man ska lära sig och styra men i slutändan vart det ingen. Hon glider runt på sin trike nu när det äntligen går och lär sig ju att styra på den ändå.

Sen vart det barbapappa på biblioteket. Vart lite hårt åt röven men ändå helt okey. =)

Lite lugnare än förra helgen då det vart 2 dagars fylla med utgång. Vilket jag inte klarar tydligen, var så ras på söndagen. Haha urshhh, men man glömmer snabbt ;)
PÅ fredagn kom Magnus och Marie på lite vin och mys, fast slutade med att jag och Marie fixade oss och gick till hörnan. På lördagen var det ju fest hos Louise och Xo. Det var verkligen kul. Men ändå mådde jag så dåligt! Är väl för att jag kanske inte minns allt? Men träffade flera på gymet i veckan som jag stritt med, som tyckte jag var sååå snäll, go och glad ;) Det hjälper lite när man har ågren och känner sig så värdelös!
Gullsjö är rena medicinen mot det föressten och TRÄNING!

Men ja... :) GRATTIS Petter

ebba med fina kattbebisen


Malin du finns i mina tankar! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Puss <3

2011-03-29 @ 09:50:05
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0