Sunny happy people

Haft sånna enorma vårkänslor idag. Bara räckt att solen ligger på där ute när jag suttit i kassan på Gullsjö, för att jag ska le liite mer :)
Så har jag solat 25 minuter såklart, har lust att lägga mig där i 50 min nästa gång :) Har sett att någon annan gör det så länge? Vart lite crosstrainer och andra maskiner med.

Nu sover skrutta, halsprovet visade ingenting dock hade hon 40 i sänka, och då är det nog virus men det ska ju gå bort av sig själv. Mysa med mig själv ikväll då?

Skulle haft räkor? :)
Imorgon blir det Core och Zumba, Kuuuul







Kommentarer
Postat av: Malin

haha, 50 min?? De lät att länge det. Men gött !

Gud, jag Måste också börja sola.

PUSS

2011-03-15 @ 19:38:36
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: mli

Ja verkligen,,, tyckr jag läser titt som tätt att hon är sjuk med feber och sånt,, stackars liten!

Hoppas det ger med sig snart och att hon får vara frisk sen !



Ja redan 3 år :)

Kankse dags fören liten till ;)

som du sa bara tråkigt att gå och vara gravid så länge men det är ju värt det sen ;)

Var på ultraljud igår ,, var jättte mysigt, man kunde se attt hon låg och "snutta" med munnen:)



Kramis!

2011-03-16 @ 09:38:54
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0